8 december



igår åt jag, felice och pappa på harry´s, litet julbord blev det. Riktigt gott var det med.
Sen tog jag och felice bussen till trönninge, träffade fanny så satt vi pizzerian och
snackade tills felice buss gick klockan åtta. Så gick jag hem till min älskling, där
rasmusson också var. Tog en vaaaarm dusch, råkade tillochmed duscha slut
allt varm vatten (sa älskling iaf) oupsi (a) Sen hade jag mys med älskling, låg
och kollade på massa tv och bara tog det lugnt. Baby, du är bättre än alla ♥

Idag har jag varit hemma från min praktik, känner inte att jag mår så jätte bra just nu.
Massa hosta har jag, kan knappt sova för att jag hostar så mycket. Så tyckte det var
bäst att stanna hemma idag, fårse hur jag gör imon.
Felice har kommit hit nu med, jag hjälper henne med sin hemkundskapsläxa så att hon
ska få MVG eller iaf VG :) Senare hoppas jag på att min bebis kommer hit en liten stund
så vi kan mysa. Annars blir det bara en lugn kväll. Men det är riktigt skönt det också. PUSS




bilden är på mig och syster för 2år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0