27 december

Sitter hos min älskling nu, eller aa.. han är där uppe med sina kompisar och dricker lite och jag sitter här och lamar mig.
Idag tog jag bussen halv två in till stan med syster. Köpte en mascara, läppglans, sminkborttagningsmedel och ett par grå strumbyxor. Sen tog vi bussen in till flygstaden där hittade jag ett par stövlar och ett par pumps, billigt var det med! Även felice hittade två par stövlar. Sen tog vi bussen in till stan och sen bussen till eurostop, där vi mötte fanny lite snabbt :) Fast vi orkade inte vara kvar där, så felicestack hem och jag hem. När jag kom hem åt jag mat och gud var gott det var :) Sen satt jag hemma och tog det lugnt bara. Tog sju bussen till älskling och nu sitter jag här.

Va i göteborg igår också med mina babes, men skriver mer om det snart.




pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0