22 december

dan före dan före dopparedan...
känner inte alls mycket julkänsla.. men det kommer väl får jag hoppas :)

tänkte berätta lite om helgen nu.
i lördags hade jag då dansuppvisning, va lite tråkigt att vara där i sex timmar typ? baraför att uppträda i fem minuter sammnlagt men ändå. Gick iaf bättre på den sena uppvisningen än den tidigare. Sen kom iaf mami och hämtade mig, fanny, bosse & fisen i andersberg, snäll är hon allt. Så körde hos oss till festen i brogård/snöstorp iaf.. Det var älskling och några andra som hyrde. Inte så jätte lyckat om man säger så, men lite trevligt var det iaf, förutom massa grejer som blev snodda, t.ex. min systers mobil, men personen har lämnat tillbaka den nu. Men palla att folk inte har råd att köpa sina egna grejer nuförtiden. Sen tog jag iaf bussen hem vid ett och somnade direkt när jag kom hem med alla mina kläder på och allt. haha.
tack annars för en trevlig kväll :)

Igår blev det massvis med mys med min älskling, han är urgullig och jag älskar verkligen han mer än allt ♥

Och idag då, tog bussen från baby vid halv elva så åkte jag hem till min gammelmormor och städade och åt mat mums :) Tjänade lite pengar också, alltid bra. Sen gick jag hemåt och städade lite mer, duktig som jag är. Så mötte jag älskling istan så gick vi runt och kollade efter min nyårsklänning, men den jag har tittat på ny i några veckor var slut, sen fanns det ingen i hela stan. Vi träffade ralle och erica också, så gick vi och åt på mongolia, gott. Sen tog älsk bussen hem och jag gick hem och gick ut emd min vovve.
Efteråt tog jag bussen till eurostop, träffade faaanny :) Sen kom även bosse, fisen och ellis också. Hittade även min nyårsklänning där, tack älsk :) Så åt vi lite på donken och satt och snackade och hade mys.
Tog bussen hem vid halv tio och gick ut med skulda och nu sitter jag här och har tråkigt och trött är jag med för den delen. Men ska snart städa lite på pappas rum.

Blev lite långt inlägg, men skitsamma.



jag och bossegumman i lördags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0