15 december

Är trött som fan, så funderar på att göra mig iordning inför sängen.

Men iaf.. idag var det praktik. Hade 11gäster så vi hade knappt ingenting att göra. Ganska skönt på ett sätt, men lite långtråkigt också. Jag och Emelie fick gå och shoppa åt hotellet och sen slå in 40julklappar. Fick sluta vid tolv och det allt härligt.
Så efter min praktik mötte jag min älskling vid norra, så följde jag han in till stan så tog han bussen därifrån. Så jag gick hemåt och la mig i sängen och bara tog det lugnt. Sen fick jag gå ut en lite snabb runda med min hund och sen städade jag köket (duktigt, iknow) och gjorde mig irodning. Så runt fyra gick jag in till stan och mötte Fanny och alla :) Så gick jag och Fanny iaf för att leta efter present till min underbara pojk som fyller år imon. Men nej då var den saken jag tänkte köpa slut, fan också. Men ska dela en grej med hans syskon istället så det löser sig :)

Sen tog iaf alla bussen hem efter en lite runda istan. Så träffade jag paps, så handlade vi mat. När vi kom hem så började jag med maten så gick paps ut. Och nu sitter jag här och känner mig lite fet (a) hihi. Men ska nog sova nu, hade jag tänkt iaf. puss, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0