11 december


Praktik idag. Började klockan sju, fast försov mig lite så var där vid kvart över istället. Men fick dock jobba längre, för dom behövde hjälp i städ, så slutade klockan tre istället :( Jag och Emelie hade iaf kul, haha.
Sen efteråt mötte jag Fanny&Felice :) Så åt jag på donken, mums. Sen gick jag och fanny hem till mig och gjorde inte så mycket. Tog iaf halv sex bussen till trönninge, så gick vi till trönningeskolan för att kolla på Gabbsi som var lucia, söt var du :) Sen efter det gick vi hem till Fanny och åt maaat :) Vid åtta tog jag bussen hem och nu sitter jag här och gör absolut ingenting, men ska nog sova snart.



min underbara pojkvän är vackrast i världen, så det så!
just nu saknar jag mitt lilla frö, tråkigt och sova ensam :(
JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0