känn en doft av kärleken

skola idag, började klockan nio, så var det någon som kom och
föreläste för oss om hotell/restaurang. sen gick, jag emelie och
linn en lite snabb runda på stan, är riktigt shoppingsugen men
har inte så jätte mycket pengar just nu, men iaf. sen åt vi mat.
sen var det lektion igen i restaurangen, men den varade bara
i tjugo minuter, sen fick vi sluta vid ett. så gick jag hem och glodde
lite tv och så. så kom min underbara älskling hem till mig. ska va med
han senare också efter han har kört klart. och nu ska jag städa lite
och så. uppdaterar kanske senare. puss



skola idag, började klockan nio, så var det någon som kom och  föreläste för oss om hotell/restaurang. sen gick, jag emelie och  linn en lite snabb runda på stan, är riktigt shoppingsugen men  har inte så jätte mycket pengar just nu, men iaf. sen åt vi mat.  sen var det lektion igen i restaurangen, men den varade bara  i tjugo minuter, sen fick vi sluta vid ett. så gick jag hem och glodde  lite tv och så. så kom min underbara älskling hem till mig. ska va med  han senare också efter han har kört klart. och nu ska jag städa lite  och så. uppdaterar kanske senare. puss    <B>v</b> tack till emmy som har fixat min fina blogg <3


v
tack till emmy som fixade min blogg <3

Kommentarer
Postat av: emmy

det va så lite så :)<3

2008-08-20 @ 18:49:23
URL: http://altemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0